lauantai 30. maaliskuuta 2013

Red & Black; Gel Nails



13 kommenttia:

  1. Onpa kivan näköset :) ja pitkät!

    VastaaPoista
  2. kiva blogi :) liityin lukijaks! :)

    http://hkanerva.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiku kiva :) kävin kaa tsekkaa sun blogin! :)

      Poista
  3. Hienot on! varo vaan ettei mene liikaa kynsinauhojen yli tai pysyy tosi huonosti yleensä, ite oon laittanut kynsiä nyt yli vuoden jo :) pysyy kovassa rasituksessa (tallit+kaupankassa) hyvin 6-8 viikkoa. Aloin myös seuraamaan sinua!

    http://keepinthedistance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon kans huomannu, että pysyy huomonnin, jos menee kynsnauhojen yli. Ekoilla kerroilla meni usein yli, mutta nyt oon oppinu jo sen tektiinakan ja tajunnu seurata geeliä ennen kun pistää uuniin ja sen aikana, : ) kiitos kun liityit lukiaksi! :)

      Poista
    2. Ja kiitos kehuista! :) Pahoittelen virheellistä kirjoitusta, kännykkä ei oo ihan paras mahdollinen mulle. :D

      Poista
    3. No ei siinä :DD odotan innolla sun juttuja lisää. pst. koristeita kantsii tilata esim. sanna tara nail art sivuston kautta jos asuu etelässä, tulee ihan 1-2 päivässä kotiin!

      Poista
    4. Joo, itseasiassa tuo sivusto on ollu mulla kovassa käytössä. Suhteellisen edullista ja nopea toimitus. :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet, ja ihana blogi sulla :-) !

    lifestyle-my.blogspot.com

    VastaaPoista