tiistai 4. kesäkuuta 2013

Haaste: 11 asiaa minusta

Haasteen heitti minulle Miracle, blogista Miracle's Nails. Haaste kuuluu näin:

"Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja
 ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haasteeseen pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.

Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
Ei takaisin haastamista!"

11 ASIAA MINUSTA

1. Tällä hetkellä käyn Alajärven lukiota, tosin en tiedä vielä mitä haluan tulevaisuudessa tehdä.
2. Välillä tekstin saaminen blogiin on todella vaikeaa mulle.
3. Rakastan fetajuustoa.
4. En omista jättimäistä kynsilakkakokoelmaa. 
5. Tämä on ensimmäinen tekemäni haaste. ( Lähettäkää lisää tämmösiä! )
6. Siskoni piirsi nykyisen bannerini. Piirros esittää minua. (Ainakin yrittää)
7. Olen yöihminen. Tykkään valvoa myöhään ja nukkua pitkään aamulla.
8. En osaa tehdä ruokaa. 
9. Syntymäpäiväni on 16.1
10. Pidän pianon soittamisesta, se on mun toinen harrastus kynsien ollessa lyhyet.
11. Olen erityisen riippuvainen tietokoneesta.

MIRACLEN 11 KYSYMYSTÄ OVAT:

1. Kauanko olet lakkaillut kynsiä?
2. Lempparilakka?
3. Lemmikkejä?
4. Muita harrastuksia?
5. Lempivärisi?
6. Lempiruoka?
7. Mistä haaveilet?
8. Ammattisi?
9. Housut vai hame?
10. Mikä on parasta kesässä?
11. Mikä on kamalinta kesässä?

1. Aloitin lakkailun 2012 elokuussa. Kahden kuukauden päästä tulee vuosi täyteen.
2. Kiss Nail Art Paint - Silver Glitter ! Ihan best, löytyy monista mun lakkauksista.
3. Ei lemmikkejä :<
4. Pianon soitto itsenäisesti ja tietokone!
5. Lempiväri... täytyy kyllä myöntää, että en omista.
6. Oon aika nirso ruuan suhteen. Sanotaanko vaikka että kaikki mitä kurkustani saan alas.
7. Onnellisesta elämästä. 
8. Opiskelen.
9. Housut. Hameet ei oo mun juttu, on ne tosin ihan kivoja.
10. Lämpö, pystyy käyttää kesäisiä vaatteita.
11. Hyttyset ja kaikki pistävät ötökät!

Heitän haasteen eteenpäin seuraaville:

Kysymykseni teille ovat seuraavat:
1. Milloin perustit blogisi?
2. Millainen ihminen olet?
3. Jos pitäisi valita olisitko rikas & onneton vai köyhä & onnellinen?
4. Ammattisi/koulusi?
5. Tietokone vai puhelin?
6. Seuraatko blogiani?
7. Mikä on mottosi?
8. Oletko koskaan harkinnut blogisi lopettamista?
9. Montako lukijaa blogissasi on?
10. Sipsi vai karkki?
11. Musta vai valkoinen?

4 kommenttia:

  1. ihania kynsijuttuja ja muutenki hyvä blogi! liityin lukijaks, kiva jos liityt munki blogiin :)

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. milloin uutta postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna! Uus lakkaus on jo tehty, mutta haluan kuvat päivän valossa. :)

      Poista