lauantai 25. tammikuuta 2014

Hellou 2014!

Elossa ollaan! Viime kuukausina oon aika hyvin pysytellyt piilossa. Oon lähinnä kasvattanut omia kynsiä geelikynsien tekemisen sijaan. Vihdoin ja viimein sain vahvat omat kynnet takaisin. Geelikynnet vaurioittaa omia kynsiä aikamoisen verran kun niitä pitkään käyttää. (Kieltämättä kyllä itse aiheutin kynsiongelmani repimällä geelit aina kovakouraisesti pois.) Kuitenkin, aion jatkaa blogin pitämistä. Geelikynsiin en aio kajota hetkeen, joten luonnolliset kynnet pääsevät taas kehiin ~

 Nyt mulla on tunnus myös Instagramissa, joten seurata voi mua siellä nimellä n0nnu. Sieltä löytyy kynsien kuvia, joita en välttämättä täällä aina julkaise sekä muuta hauskaa. 

Seuraavassa postauksessa esittelen mun uusia kynsilakkoja 
jotka on mun hyllyyn eksyny näitten kuukausien aikana :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti