perjantai 21. joulukuuta 2012

Tennarikynnet

LOMA! Ihanaa. Nyt mulla on vihdoinkin aikaa päivittää blogia vähän useammin, kun ei tarvi stressata mistään koulujutuista. Tällä kertaa tein oranssiset tennarikynnet. Oon pistäny aiemmin facebookkiin kuvan yhdistä mun tennarikynsistä, mutta mun mielestä nää, mitkä nyt tein on paljon paremmat. Jostain syystä ennen onnistuin sotkemaan aina päällyslakan. Oon muuten harkinnu geelikynsipaketin ostoa. Sen asian kanssa on vaan vähän ongelmia, kun en tiedä, millainen olisi hyvä tai mistä sellaisen sitten edes ostaisi. :D



~ Trind - Top coat
~ Kiss nail art paint - Valkoinen
~ Kiss nail art paint - Musta
~ Nails polish H&M - Lemon tree

Mua ärsyttää, kun mun jouluteema katos kuin taivaantuuliin, 
MUTTA teen jouluna jotkut kivat teemaan sopivat. I promise!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti