perjantai 11. tammikuuta 2013

Geelikynnet

Ihan huippuu mun geelipaketti on vihdoin tullu! Tai no, itseasiassa se tuli jo toissapäivänä. Eilen pääsin sitten kokeilemaan ja tein itselleni ensimmäiset geelikynnet. Mun tuurilla kaikki ohjeet oli saksaks, mutta selvisin kuitenkin netistä löydetyillä ohjeilla. Geelikynsien teko oli mulle odotettua vaikeampaa. Yritin tehdä kaiken tismalleen oikein ja sen takia aikaa meni noihin kynsiin 8 ja puoli tuntia. Kyllä... Järkyttävät kahdeksan tuntia. Aloitin kuudelta illalla ja olin puoli 3 yöllä valmis. Hieman meinasin olla jo itku silmässä, että ehtiikö aamu tulla vastaan. Noh, selvittiin sitten siitäkin. Lopputulos ei todellakaan ole mikään paras. Virheitä löytyy sieltä sun täältä eikä muotokaan ole paras mahdollinen. Pistetään ensikertalaisen piikkiin.


Mitä ootte mieltä mun
 ensimmäisistä itsetehdyistä geelikynsistä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti