lauantai 5. tammikuuta 2013

Glitterit & Gallup

HYVÄÄ JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2013!

Onko siitä tosiaan melkein viikko, kun viimeks päivitin mun blogin? Huhhuh, no siihen on kyllä ollu syynsä.  Ensinnäkin oon potenu kovaa masennusta katkenneesta peukalon kynnestä. Sen petturin takia jouduin sitten lyhentämään muitakin kynsiä. Damned! Ja toinen syy on ollu se, että oon odottanu ihan himona mun glittereitä niin halusin päästä niillä sotkemaan kynteni. Tilasin ne siis muutama päivä sitten nettikirppikseltä, josta sain ne hieman halvemmalla, mitä normaalisti olisi tullut maksamaan. Pari pv sitten ne tuli postissa ja ihan tyytyväisin mielin sotkin niillä ympäri taloa. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Äänestys päättyi eilen yöllä. 

Voittajaksi suoriutui vesimarmorointi! Toiseksi ranskalainen manikyyri ja viimeiseksi konad-leimasin. Yritän toteuttaa postauksen mahdollisimman pian.

Kuulin myös hyviä uutisia mun geelipaketista. Eilen se on lähtenyt tulemaan tänne päin! Jo oli aikakin.

2 kommenttia:

  1. Ihana et joku on tehny tälläsen blogin, rakastan ite kans ihan tositositosi paljo kynsienlaittoo ! Mut sitä piti kysyä, osaisitko sanoo jotai tiettyä paikkaa mistä vois saada kaikenlaisia kynsikoristeita (helmet, paljetit yms) niinku tos kuvassa? Tai suositella jotain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäät! :)

      http://www.sannataranailart.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?

      Tuolta oon tilannut melkeimpä kaikki kynsikoristeeni.
      Tuotteet tulevat tosi nopeasti perille ja yli 15e ostoksista tulee vieläpä kaupanpäällisiä! :)

      Poista